تحولات لبنان و فلسطین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: اجرای طرح‌های مشارکتی با همکاری دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها اولویت و رویکرد مهم این اداره کل در سال جاری است.

طرح‌های مشارکتی اولویت راهداری خراسان‌رضوی است

جعفر شهامت روز پنج‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جاده‌های گناباد افزود: طرح‌هایی که با مشارکت خیران و دهیاری ها و بخشداری ها اجرا شوند، در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، خارج از نوبت رسیدگی است.

وی ادامه داد: جلب مشارکت بخش خصوصی، خیران و سایر مسوولان در سطوح استانی و مناطق شهری و روستایی در اجرای طرح ها و تامین تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز آن، اثر بخشی این طرح‌ها را افزایش داده و موجب سرعت بخشی در اجرا و منتفع شدن مردم می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: آسفالت راه های روستایی استان در سه اولویت با همکاری استانداری و دستگاه های اجرایی و جلب مشارکت خیران سایر بخش‌های های تابعه در دست اجرا است و نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر در اولویت نخست قرار دارد.

شهامت تاکید کرد: باید با اجرای پل و سایر زیرساخت‌های لازم، آمادگی مناطق شهری و روستایی برابر حوادث غیر مترقبه نظیر سیلاب افزایش یابد.

فرماندار گناباد هم با اشاره به اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان امسال در بین شهرستانهای استان برتر شناخته شده است،‌ گفت: ۵۰۰ هزار متر مربع راه‌های روستایی گناباد در سه سال گذشته آسفالت و بهسازی شد.

رضا نصیری اختصاص اعتبار برای تکمیل پل روستاهای اقماری و حاشیه شهر،‌ تعریض جاده گناباد به بجستان و به ویژه پنج کیلومتر ابتدایی آن تا «بهشت قاسم» را سایر اقدمات مهم و زیربنایی در این شهرستان برشمرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان به این امر شد.

وی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن قنات های جهانی قصبه و بلده در گناباد و فردوس خراسان جنوبی و از طرفی ورود تعداد زیادی زائر و مسافر از این مسیر به خراسان رضوی بهسازی و تعریض آسفالت بین گناباد و فردوس نقش مهمی در روان سازی تردد مسافران دارد.

شهرستان گناباد با یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر جاده های اصلی و فرعی در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.